Peugeot 205 GTi je rozhodne jedna z nejväšších legiend značky
Práve 26. septembra 1810 vznikla oficiálne spoločnosť PEUGEOT Frères Aînés aktom finančného vkladu do registra. Táto listina sa stále dá nájsť v archívoch Archives de Terre-Blanche (Doubs).
Rodina PEUGEOT už viac ako dve storočia revolučne prechádza od módy v 19. storočí s kovovými konštrukciami krinolín dámskych sukní až po modernú mobilitu s bicyklami a automobilmi.
Je to značka, ktorú vytvárali kreatívni ľudia, konštruktéri či dizajnéri. Viac ako dve storočia rúcali zažité predstavy, aby nanovo vytvárali normy a štandardy mobility. Bolo to práve spojenie mužov a žien, vďaka ktorým dokázala značka PEUGEOT celé roky prinášať nové inovatívne riešenia a s prehľadom si nachádzala cestu do budúcnosti.
Pri príležitosti osláv 210. narodenín značky vzniklo špeciálne logo s levom. Začne sa používať od augusta až do konca roka a bude sa objavovať vo viacerých kampaniach či počas kľúčových podujatí:
Medzinárodná reklamná kampaň s historickými koreňmi
Viacero aktivít na sociálnych sieťach počas septembra a októbra,
Dve online podujatia, ktoré sa budú konať 24. a 26. septembra,
Vstupné vo výške 1€ pre všetkých návštevníkov múzea Musée de l’Aventure PEUGEOT v Sochaux v termíne od 1. septembra do 31. októbra,
Produkty Lifestyle PEUGEOT pre fanúšikov leva Lion, ktoré sa dostanú do predaja od konca septembra.
Špeciálne logo vytvorili pri príležitosti osláv 210 rokov značky s levom dizajnéri v štúdiu PEUGEOT Design Lab. Bude súčasťou všetkých podujatí spojených s touto oslavou.
Lev Lion, ambasádor značky, sa tu nachádza zobrazený v profile a kráčajúci po šípe. Ide o odkaz na najstaršie existujúce logo značky PEUGEOT (už od roku 1858), ktoré symbolizuje tri vlastnosti : jemnosť, odolnosť zubov a rýchlosť rezu. Šíp je symbolom rýchlosti.
Označenie 210 rokov odkazuje na históriu značky, ale aj na 210 rokov budúcnosti. Čierna a biela farba symbolizujú skromnosť a striedmosť, hlavné vlastnosti značky PEUGEOT. Kruh, ktorý sa nachádza okolo leva, tvorí z loga emblém a značku, s ktorou sa bude každý hrdo stotožňovať.
Súčasťou medzinárodnej kampane 210 rokov budú aj špeciálne ponuky na vozidlá a ich financovanie a budú trvať až do konca roka.
Slogan 2.1.0. Let’s Go je slogan, pod ktorým sa táto medzinárodná kampaň dostane do sveta.
Vyjadruje uhol pohľadu na 210 rokov histórie značky PEUGEOT- počas celej histórie bola Značka aktívna a výrazná a popri tom dokázala zvládnuť mnoho nástrah.
Posolstvo By your side to keep you going (Po vašom boku Vás posúvame vpred) sa zameriava na zákazníkov značky, ktorých sprevádza a podporuje počas najdôležitejších chvíľ v ich životoch.
L’Éclair, prvé auto obuté do pneumatík
Prvé auto značky Peugeot parná trojkolka
Dňa 26. septembra, v deň 210. narodenín automobilky PEUGEOT, sa na sociálnych sieťach predstaví špeciálny film o histórii značky.
Súčasťou osláv 210. narodenín značky PEUGEOT bude aj celosvetová kampaň na sociálnych sieťach Twitter, Instagram, Facebook a LinkedIn.
Pri príležitosti tohto výročia vznikne na viacerých platformách špeciálne zameraný obsah. Začne sa uverejňovať od 1. septembra do 30. októbra, pričom ho bude sprevádzať hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.
Od 1. do 26. septembra vznikne pre širokú verejnosť možnosť, aby zvolila najvýraznejší automobil PEUGEOT za ostatných 200 rokov. Z verejného hlasovania vzíde iba jeden jediný víťaz, vozidlo, ktoré bude zosobnením značky PEUGEOT!
Na základe tohto hlasovania následne tím Design PEUGEOT, vedený riaditeľom, ktorým je Matthias HOSSANN, vytvorí prekvapenie. To sa predstaví v priebehu októbra a bezpochyby vytvorí nový blyštiaci odznak na 210 rokoch existencie značky.
Korunou osláv budú dve exkluzívne digitálne online podujatia naplánované na september v priebehu času výročia:
Dňa 24. septembra to bude online podujatie, doobeda zamerané na zástupcov médií a poobede na sieť koncesionárov,
Dňa 26. septembra, v deň 210. narodenín, to bude digitálne podujatie zamerané na sociálne siete prenášané na našich platformách Twitter,Instagram, Facebook, LinkedIn.
Počas týchto dvoch dní čaká na verejnosť viacero prekvapení!
Prvé štvorkolesové auto značky Peugeot
Vstupné do Musée de l’Aventure PEUGEOT v Sochaux bude pre verejnosť iba symbolické1 € a to v termíne od 1. septembra do 31. októbra.
Múzeum Aventure PEUGEOT je nenapodobiteľné miesto na východe Francúzska, hlavný svedok dvoch storočí priemyselnej ságy značky s levom Lion. Nachádza sa v meste Sochaux, priamo v historických výrobných halách, kde produkty značky PEUGEOT vznikajú od roku 1810 až dodnes.
V dňoch 2., 3. a 4. októbra sa v okolí mesta Sochaux, srdcového mesta značky, bude konať ročník 2020 podujatia International Aventure Peugeot Meeting (IAPM). Ide o výnimočné 3-dňové podujatie vyhradené pre členov Aventure PEUGEOT. Na rely merajúcej 300 km cez vidiek regiónu Doubs, bude súťažiť 130 posádok s vozidlami od PEUGEOT 201 až po PEUGEOT RCZ.
Pre viac informácií sa stretneme na stránke IAPM 2020: https://iapm2020.fr/
V rámci osláv 210 rokov značky vznikne viacero špeciálne vytvorených lifestylových produktov PEUGEOT, ktoré sa v priebehu septembra dostanú do online predaja na webe https://boutique.peugeot.com.
Praznivci značky PEUGEOT budú istotne s hrdosťou nosiť tričká, mikiny či šiltovky a používať ruksaky, odznaky či kľúčenky, ktoré ich budú sprevádzať každý deň.
Kolekcia zameraná na oslavu 210 rokov histórie značky PEUGEOT preberá čierne logo na bielom pozadí s nápisom 210 ans,
Kolekcia označená bielym logom na čiernom pozadí s nápisom depuis 1810 je nadčasová a obsahuje kulinárske produkty ako napríklad mlynček na korenie.
Značka PEUGEOT
Vďaka dôrazu kladenému na technologický vývoj a elektrifikáciu modelového portfólia vstupuje značka PEUGEOT do obdobia energetického prechodu s nadšením. Výnimočné jazdné zážitky, elegantný vzhľad a kvalita bez kompromisov sú našim záväzkom voči zákazníkom a sú esenciou každého jedného automobilu značky PEUGEOT. Značka je zastúpená vo vyše 160 krajinách a na približne 10 000 predajných miestach v roku 2019 celosvetovo predala takmer 1 500 000 vozidiel. Našim predsavzatím je spájať výnimočnosť, atraktivitu a dokonalosť našich vozidiel tak, aby značka PEUGEOT v celosvetovom meradle patrila k tým najrešpektovanejším.
FINAL-CD získalo prestížny certifikát AAA Highest Creditworthiness, tento certifikát je jedným z najdôležitejších Európskych štandardov definujúcich kvalitu obchodnej činnosti. Je medzinárodne uznávanou známkou obchodnej kvality a vyhodnocuje sa na základe rovnakej analytickej metodiky pre všetky európske trhy. Spoločnosť FINAL-CD získala aj prestížny titul Superbrands, už tretí rok po sebe. Medzi Superbrands spoločnosti sme sa zaradili v rokoch 2021, 2022 a aj 2023. Je najuznávanejšou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek a znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Na základe jednotných kritérií a metód každoročne oceňuje najlepšie z najlepších značiek v takmer 90 krajinách na piatich kontinentoch FINAL-CD ako jediný koncesionár značky PEUGEOT v celej Európe získal už 5x prestížne ocenenie Peugeot Servise Quality Awards. Ako koncesionár značky OPEL sme obdržali diplom OPEL C&S za najvyšší nárast predaja a trhového podielu v Českej a Slovenskej republike, taktiež za najvyšší nárast objednávok, najvyšší nárast celkových predajov náhradných dielov. Ďalej nás ocenili za najvyšší predaj v Slovenskej republike a v neposlednom rade je FINAL-CD ohodnotené 2x ako Dealer roku v oblasti služieb zákazníkom.
Vopred ďakujeme za vaše podnety a skúsenosti so službami FINAL‑CD. Napíšte nám Váš názor
Ochrana osobných údajov | Nastavenia cookies